ZWROTY 

  • Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni od dnia wydania rzeczy przez Sprzedawcę, a gdy umowa dotyczy świadczenia usługi – od dnia jej zawarcia. Dla zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.


  • W razie odstąpienia od umowy umowa uważana jest za niezawartą. To, co strony świadczyły, ulega zwrotowi w stanie niezmienionym, a Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

  • Zwrot produktów przez Konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpił on od umowy. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu (czyli koszt odesłania Produktu do Sprzedawcy). Wysokość tych kosztów szacowana jest maksymalnie na kwotę około 30,00 zł brutto (paczka) lub 150,00 zł brutto (paleta).


  • Prawo odstąpienia od umowy na odległość przysługuje wyłącznie Konsumentom. Prawo odstąpienia od umowy na odległość nie przysługuje podmiotom gospodarczym, którzy nabyli produkt w związku z prowadzoną działalnością.


Jeśli chcesz zwrócić zakupiony u nas towar wystarczy, że:


  • wyślesz nam listownie/za pośrednictwem poczty elektronicznej Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (WZÓR OŚWIADCZENIA), a następnie w ciągu 14 dni odeślesz zwracany w tym trybie towar

 

lub


  • wyślesz w ciągu 14 dni w jednej przesyłce Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (WZÓR OŚWIADCZENIA) wraz ze zwracanym towarem na adres:


Ambusto Sp. z o.o.

ul. Grabiszyńska 231 E,F

53-234 Wrocław

Prosimy o zamieszczenie adnotacji "Zwrot 14 dni".


ZWROT ON-LINE

Dla Twojej wygody i w celu usprawnienia procesu zwrotu towaru uruchomiliśmy dodatkowo funkcjonalność zwrotów on-line. Po zalogowaniu się na konto klienta w zakładce "Moje konto" znajdziesz historię zamówień. Po kliknięciu w "Szczegóły" wybranego zamówienia odnajdziesz punkt  "Zwrot towarów" i poprzez zaznaczenie odpowiednich pozycji przy nazwie produktu w podsumowaniu zamówienia należy dokonać zwrotu (kliknąć "zwróć towar"). Jeżeli poprawnie dokonałeś zwrotu wówczas system automatycznie przekieruje Cię do zakładki "Moje zwroty produktów", gdzie na bieżąco możesz śledzić status zwrotu. Zakładka "Moje zwroty produktów" dostępna jest także bezpośrednio po zalogowaniu się na konto klienta.


Jeżeli powiadomisz nas w ten sposób o odstąpieniu od umowy wystarczy, że następnie w ciągu 14 dni wyślesz nam Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (WZÓR OŚWIADCZENIA) wraz ze zwracanym towarem. W ciągu dwóch dni roboczych od otrzymania przez nas przesyłki, dokonamy sprawdzenia produktu oraz rozpoczniemy proces zwrotu pieniędzy.

 

Ogólne informacje dotyczące procedury zwrotu zostały zawarte w Regulaminie oraz w Pouczeniu o odstąpieniu od umowy